Analiza anket obiskovalcev destinacije Ribnica

V anketi, ki je bila na voljo med 1.5. in 21.10.2024 med obiskovalci Ribnice, je sodelovalo 393 oseb, med katerimi je bilo 45% moških in 44% žensk.

Največ anketirancev (30%) je bilo starih med 45 in 64 let, in starih med 25-44 let (29%).

S pomočjo ankete smo želeli pridobiti podatke o naših obiskovalcih in njihovih motivih za prihod v Ribnico.

Anketo je izpolnilo največ Slovencev (94 %), 2% anketirancev iz Avstrije in 1%  iz Belgije. Večina obiskovalcev je našo destinacijo obiskalo v paru (24 %), z družino (21 %), s prijatelji (21 %), sami (5 %), s sorodniki (5 %), poslovno (12 %).

Povprečna doba bivanja anketirancev v destinaciji je bila 1,1, dni, medtem ko bila povprečna doba bivanja vseh turistov, ki so prenočevali v Občini Ribnica 2 dni (Podatki STAT, 2024).

Večina anketirancev je med bivanjem pri nas za raziskovanje uporabljala prevozno sredstvo avtomobil (42 %), avtobus (32 %), z vlak (10%) ali drugo prevozno sredstvo (16%).

Pri večini obiskovalcev je bil motiv obiska Ribnice naravne in kulturne znamenitosti (51%), obisk sorodnikov in prijateljev (11 %) ali zabava (3 %). Med obiskom destinacije so se obiskovalci udeležili številnih aktivnosti, med katerimi je bila večina anketiranih na ribniškem sejmu (42%), saj smo anketiranje izvajali na tem dogodku.

Večina anketiranih (79%) je odgovorila slovensko znamko za trajnost v turizmu Slovenia Green ne pozna. Nekateri anketiranci so podali tudi svojo mnenje o tem, kaj pogrešajo na destinaciji. Največ jih je med njimi navedlo, da pogrešajo ponudbo lokalne hrane in javne sanitarije. Pri navedbi predlogov za bolj zeleno turistično destinacijo pa so anketiranci podali naslednje predloge: manjkajo doživetja v naravi, več zelenih površin v mestu, več košev po mestu, več pitnikov.

Anliza anket obiskovalcev 2024